5 Nisan 2013 Cuma


    Persepolis’in Eye Of The Tiger’ı Söyleyen Kızı


   Yaşamın kendi çekirdiğine bıraktın kendini o seni tamamlıyor o seni taşıyor, olacak olana. Herkes yalnız, kalabalık ama yalnız, herkesin edecek kelimesi var ama kendine ama olması gerekene. Yalnızsın herkes kadar.
   
   Ben bir kuşum kanatları renkli, asıl amacını anlamaya çabalayan. Bir kuş ki bulutlarla arasında bitmeyen aşk bir kuş ki özgür. Hayali kahramanım yok benim yalnızca ilk kompozisyonumu yazarken ‘ne olmak istersiniz’ sorusuna ‘kanatları rengarenk bir kuş  olmak isterim’ demiştim çocukken; hala çocuğum o kuş sağolsun. Kuşun ne bir iş ne de bir görevi var o yalnızca yardım eder, küçük bir çocuk yalnız kaldı o kuş hemen orada olacaktır gülümsetir çocuğu varlığıyla sonra ne mi olur o çocuk gülümser olur, dünya mutlu olur, o çocuk koşar olur, dünya döner olur.
                                                                                                              
   Kanatları renklidir gökkuşağı bezemiştir sırtına, onun bir adı yok, aidiyeti yok ama mutlu, eksik parçaları bir yapbozun o kuş. Hep göğe uçar bakar, eksik parçaları tamamlar ve gider, benim hayali kahramanım gerçeklerle tanışınca öldü, benim kuşum var iyiliğe inanan. İyi biri dediğiniz kim varsa, rengarenk kuş, işte o.
   Yaşamın kendi çekirdeğine bıraktık kendimizi o bizi tamamlıyor o bizi taşıyor, olacak olana. Gerisi iyilik sağlık .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder